piątek, 24 maja 2013

Fit Test Insanity®

Wczoraj zrobiłem swój pierwszy Fit test z Insanity®. Czy jestem zadowolony z wyników? Myślę że tak. Początkowo trochę mięśnie były spięte i w sumie spodziewałem się trochę słabszych wyników, ale generalnie jestem zadowolony. Czułem że po pierwszych dwóch tygodniach pierwszy fit test może wypaść słabiej bo jednak intensywność treningów sprawia że mięśniom brakuje mocy i świeżości.


Trochę też czułem ból w stawach i kolanach, dlatego od wczoraj rano zacząłem przyjmować Joint Therapy firmy Trec którego zadaniem jest ochrona stawów i juz wieczorem w łóżku czułem że napięcie w stawach puściło. Natomiast jeżeli nie lubicie łykać tabletek to można stosować coś w saszetkach

Dzisiaj zaczynam trzeci tydzień Insanity. Przynajmniej raz w tygodniu jeden trening aerobowy zastępuje siłowym na górne partie żeby nogi trochę odpoczęły a żeby tak całkowicie nie rezygnować z ćwiczeń z ciężarami. Przeważnie robię Upper Plus z P90X®, lub Upper Body Weight Training z Insanity®, który również trzyma tempo:) Dodatkowo 2-3 razy w tygodniu kilkuminutowa sesja ABS2. Jeżeli nie próbowaliście jeszcze tego treningu a posiadacie drążek to koniecznie spróbujcie. Kilka poziomów można wykonywać również bez drążka. Trening jest naprawdę świetny i nawet po 4-5 minutowej sesji podczas której wykonujemy kilka najprostszych ćwiczeń mięśnie brzucha napięte są do granic możliwości, także polecam.

 

 

Orbitrek magnetyczny Eagle SG-911E Sapphire



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz